sobota, 9. marec 2013

Molitev

Bog.
Vsemogočni. Popolni.Sočutni.
Človeški.

Daj mi moč, da zmorem prenesti trpljenje nedolžnih.
Daj mi sočutje, da čutim bolečino bližnjega.
Daj mi razum, da dojamem nedoumljivo.
Daj mi milost, da oprostim nerazumljeno.

Oprosti, ko te ne spoštujem dovolj.
Oprosti, ko nisem v mislih s tabo.
Oprosti, ko mislim, da sem kaj več kot drugi.
Oprosti, ko sem prevzeten in ponosen.

Podaril si mi roke, zato, da lahko delam dobro.
Podaril si mi jezik, zato, da lahko govorim lepo o tebi in širim ljubezen in spoštovanje.
Podaril si mi  srce, zato, da lahko ljubim.
Podaril si mi razum, zato, da lahko poskusim dojeti in hvaliti čudež tvojega stvarstva.
Podaril si mi oči, zato, da lahko gledam tvojo popolnost in jočem, ko vidim trpljenje.

Verjamem, da si vsemogočen zato, ker zmorem, ko je najhuje.
Verjam, da si popoln zato, ker razumem, ko ni več razuma.
Verjamem, da si sočuten zato, ker mi daješ moč, da oprostim.
Verjamem, da Si, zato, ker verjamem v ljubezen.

Do otroka.
Do pravega partnerja.
Do družine.
Do prijateljev.
Do življenja.

Človek.
Omejen. Majhen. Ponižen.
Popoln.












Ni komentarjev:

Objavite komentar